وبلاگ

پرده کرکره ای

اتاق پذیرایی جذاب با پرده کرکره ­ای

اتاق پذیرایی جذاب با پرده کرکره ­ای

در این مقاله با مقاله ای تحت عنوان اتاق پذیرایی جذاب با پرده کرکره ­ای آشنا می شویم. پرده­ ها یکی از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی منازل می­باشند و استفاده از آنها در هر خانه­ای امری ضروری می­باشد که از انواع مختلف پرده­ می­توان به پرده کرکره­ای اشاره کرد که در طرح­ها و سبک ­های متنوع، مناسب با فضاهای مختلف، طراحی شده­اند و از انواع مختلف آن می­توان در هر مکانی استفاده کرد.

از جمله مکان­های مهمی که ازین پرده ­ها استفاده می­شود می­توان به اتاق پذیرایی اشاره کرد و همان طور که می­دانید به خاطر مهمان­نواز بودن ایرانی­ها، دکوراسیون و زیبایی این محیط از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همه­ی افراد مایل هستند تا از پرده­ای برای این اتاق استفاده کنند که بتواند فضای داخلی اتاق پذیرایی را هر چند زیباتر و مدرن­تر جلوه دهد که این امکان می­تواند با استفاده از پرده کرکره ­ای محقق شود. برای اطلاعات بیشتر با فتودراپه فروشگاه آنلاین پرده همراه باشید.

دلایل استفاده از پرده کرکره ­ای

از جمله دلایل محبوبیت و مورد استقبال قرار گرفتن پرده کرکره ­ای می­توان به موارد زیر اشاره کرد: این پرده ­ها به خوبی می­توانند میزان نور فضای داخلی منزل را تنظیم کنند که این ویژگی می­تواند در زیبایی دکوراسیون داخلي فضای منزل نیز بسیار تاثیرگذار می باشد.

پره ­های این پرده­ ها به شکل افقی طراحی شده­ است که افراد می­تواند به وسیله نیروی برق و یا دستی، پره ­ها را به حالت باز، نیمه باز و یا بسته دربیاورند که علاوه بر کاربردی بودن فضایی شیک و مدرن را در منازل ایجاد می­کند. از آنجایی که اندازه پرده کرکره ­ای کاملا به اندازه پنجره در نظر گرفته می­شود و حتی گاهی اوقات پرده را در چارچوب پنجره نصب می­کنند می­تواند فضایی مدرن و متفاوت به پنجره و همچنین فضای داخلی اتاق پذیرایی ببخشد. قابلیت استفاده از پرده ­های دیگر در کنار پرده کرکره ­ای می­تواند از ویژگی­های دیگر این پرده باشد برای مثال از پرده کرکره ­ای چوبی می­توان در کنار پرده پارچه­ ای برای اتاق پذیرایی متناسب با دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده سان اسکرین

مدل­ های مختلف پرده کرکره ­ای

پرده کرکره ­ای در شکل و جنس­های مختلف و متنوع تولید و طراحی و به بازار عرضه می­شود که از جمله آنها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرده کرکره ­ای آلومینیومی

این نوع پرده از معروف­ترین و قدیمی­ترین پرده­ ها می­باشد که در اندازه­ های 16 و 25 میلی­متری تولید می­شود و به خاطر جلوگیری از شکنندگی تیغه­ های آنها توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک ایجاد می­شوند که باعث دوام بالای این نوع پرده می­باشد که به خوبی نور محیط را نیز تنظیم می­کند.

پرده کرکره ­ای چوبی

این نوع از پرده یکی از زیباترین و شیک­ترین پرده کرکره ­ای ­می­باشد که هرگز قدیمی نمی­شوند و به دلیل طبیعی بودن جنس این پرده­ از ویژگی ­هایی مثل قیمت بالا، قابلیت ست­ شدن با هر مکانی، عایق مناسب برای محیط بودن به صورتی که در فصل گرما محیط را خنک و در فصل سرما محیط را گرم نگه می­دارد، ایجاد فضای آرامش­بخش، گرم و صمیمی است.

پرده شید

پرده­ شید از انواع دیگر پرده کرکره ­ای می­باشد که به خاطر دارا بودن طرح­های متنوع و زیبا بیشتر برای اتاق پذیرایی استفاده می­شود و جنس پارچه مورد استفاده برای این پرده به صورت نازک و ضخیم است که افراد نسبت به نیازشان به نور می­توانند از جنس مناسب این پرده استفاده کنند.

پرده زبرا

پرده کرکره­ ای­ دیگر که همانند پرده زبرا دارای طرح و رنگ متنوع و قابلیت چاپ تصاویر می­باشد و از آن بیشتر برای اتاق پذیرایی استفاده می­شود پرده زبرا است که از نوع پرده ­های کلاسیک می­باشد و از دو جنس پارچه و تور که به قسمت­های کاملا مساوی و موازی تقسیم شده­اند تشکیل شده است که قابلیت ایجاد سایه روشن را برای این پرده­ ایجاد کرده است.

فهرست مطالب

مقالات مفید

زبرا
دلایل انتخاب پرده زبرا

دلایل انتخاب پرده زبرا با توجه به توضیحات مطالب بالا باید گفت درواقع یک پرده مناسب باید سه ویژگی را

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account