وبلاگ

کاغذ دیواری 758

کاغذ دیواری ، پرتابی بلند به سوی تغییر دکوراسیون

کاغذ دیواری، پرتابی بلند به سوی تغییر دکوراسیون

 

اگر به دنبال تغییرات اساسی و چشمگیری در منزل هستید بی شک کاغذ دیواری را در ذهن خود مرور می کنید. چرا؟  زیرا

از بچگی علاقه داشتیم، دیوارهای گچی منزل را، با خط خطی های نامفهومی که برای خودمان پر از مفهوم بود زیبا کنیم! اما با پرتاب شی سنگین از سوی مادر روبرو می شدیم!

اما اکنون همان خط خطی های عجیب و غریب،  تبدیل به نقوش زیبایی شده اند که روی دیوار های خانه به نام کاغذ دیواری آن را می شناسیم و استفاده از کاغذ دیواری بین عموم مردم رو به افزایش بوده است .

 

کاغذ دیواری سه بعدی، بوم نقاشی خانه های شما

 

کاغذ دیواری را می توان، بالغ شده کودک نقاش درون خود پنداشت و با طرح ها و رنگ های گوناگونی که دارد دیوارهای سفید گچی را تبدیل به بوم نقاشی می کند. گویا که در درون یک نقاشی گیر افتاده اید!

با طرح های برجسته کاغذ دیواری و یا کاغذ دیواری سه بعدی، می توانید نقاشی ها را لمس و از وجود چنین احساسی در بی نهایت لذت، غرق شوید.

شما برای ایجاد تغییری اسای در دکوراسیون منزل، نیاز دارید اساس و چهارچوب خانه را تغییر دهید. اساس و بنیان خانه هم که دیوارهای آن می باشد. پس با خرید  لباسی از جنس کاغذ دیواری برای دیوارهای منزل، آن ها را نونوار کنید و از تغییر دکوراسیون به وجود آمده احساس وجد کنید.

مسلما افراد برای اینکه یکنواختی را از دکوراسیون منزل خود خارج کرده و بتوانند از تنوع به وجود آمده، برای ایجاد روحیه جدید در خود، بهره ببرند بهتر است سری به دنیای کاغذ دیواری ها بزنند تا از تنوع در رنگ، جنس و طرح شگفت زده شوند.

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی به منزله نقاش قهاری است که با ظرافت خاصی خظ به خط و کنج به کنج دیوارها را طراحی کرده و چشم انداز زیبایی را برای دکوراسیون به ارمغان آورده است.

 

کاغذ دیواری سه بعدی همانند تابلویی است که بسیار عریض گسترده شده و متناسب با سایر عناصر موجود در دکوراسیون می تواند به خانه نقش و نگاری بدهد و به دلیل تنوع بالای آن در طرح، به راحتی با فرش، مبل و پرده های زیبای شما هماهنگ می شود و هارمونی لذت بخشی را به دکوراسیون منزل هدیه می دهد.

کاغذ دیواری 758

 

کاغذ دیواری این پدیده ساکت اما پر از احساس، سرشار از ایده می باشد.

ایده های استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل:

 

برای دکوراسیون اتاق خواب می توانید از کاغذ دیواری هایی با طرح و رنگ آرام تر استفاده کنید تا با نظاره کردن تصاویر آرامش بخش، به خوابی آرام فرو روید.

برای دکوراسیون اتاق نشیمن برای ایجاد حس صمیمیت و مهربانی می توانید از کاغذ دیوارهایی که رنگهای ملایم و گرمی دارند به کار برید و حس آرامش را در فضا آکنده کنید. اثر رنگ ها روی روح انسان بر کسی پوشیده نیست.

در سالن پذیرایی، برای ایجاد دکوراسیون شیک و مجلل می توانید از طرح هایی که خاص و خوش منظر هستند بهره ببرد تا سلیقه خود را هر چه تمام تر به نمایش گذارید.

 

برای اتاق کودک خود اگر دنبال دکوراسیون کودکانه و بی همتایی هستید می توانید از کاغذ دیواری ها با طرح های کودکانه و یا انیمیشنی بهره ببرد و از خلق فضا ایجاد شده به خود ببالید.

 

 

دکوراسیون اتاق نوجوان، با توجه به روحیه خاص آنان که روح بی قرار شان در مرز کودکی و جوانی گیر افتاده است باید به نوعی باشد که آن ها را به آرامش دعوت کند با کاغذ دیواری با طرح های مفهومی که سرتاسر اتاق را پوشانده می توان روح را آسوده خاطر کرد.

 اطلاعات مرتبط : پوسترهای دیواری

 

چرا کاغذ دیواری؟

 

استفاده از کاغذ دیواری علاوه بر زیبایی که در عمق خود نهفته دارد نیز می تواند استحکام و کیفیت بالایی را برای دیوار فراهم می کند و با خط و خراش و آلودگی ها دشمنی سرسختی دارد.

زیبایی، عمری طولانی و ماندگاری بالا، نظافت در شستشو و قیمت مناسب کاغذ دیواری؛ باعث می شود شما در انتخاب خود، بی نظیر عمل کنید.

 

 

فهرست مطالب

مقالات مفید

سقف های کاذب تصویری, سكاي لايف,فروش آسمان مجازی,قیمت سقف کاذب اسمان مجازی,قیمت سقف کاذب تصویری,لیست قیمت اسمان مجازی,نمایندگی سقف کاذب تصویری,سقف کشسان,اسکای لایف,سقف کاذب
معرفی سقف کشسان و استفاده از آن

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده آسمان مجازی می باشد.قصد داریم در مقاله معرفی سقف کشسان و استفاده از آن در سقف کاذب یا اسکای لایف به بررسی سقف کشسان و علت نام گذاری آن بپردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account