وبلاگ

کاغذ دیواری, کاغذ دیواری سه بعدی, کاغذ دیواری ارزان, پوستر دیواری, کاغذ دیواری اتاق خواب , کاغذ دیواری تصویری

کاغذ دیواری سه بعدی تصویری چیست؟

کاغذ دیواری سه بعدی تصویری چیست؟

بارها از ما سوال شده که رنگ بهتر است یا کاغذدیواری؟ و شاید شما هم ازکسانی باشید این سوال برایتان پیش آمده باشد که دلیل برتری کاغذ دیواری نسبت به نقاشی ساختمان چیست؟ از این رو بر آن شدیم تا توضیح مختصری نسبت به این قوله و دلایل آن از دیدگاه خودمان بدهیم .

اولین دلیلی که کاغذدیواری سه بعدی را نسبت به رنگ برتر می کند زیبایی آن و تنوع طرح و رنگ آن است که در نقاشی ساختمان به این شکل نیست و نقاش یک ساختمان هر چقدر هم که متبحر به هیچ عنوان نمی تواند همچین طرح هایی بر روی دیوار ایجاد کند . 

کاغذ دیواری سه بعدی تصویری و موارد برتری آن نسبت به رنگ

دلیل دوم برتری کاغذ دیواری نسبت به رنگ ساختمانی، داشتن گزینه های بیشتر در نحوه استفاده از رنگ ها ست . به این منظور که شما در هنگام استفاده از کاغذدیواری می توانید کل دیوارهای یک اتاق رو از یک طرح استفاده کنید که این طرح میتواند ساده و یا نقش دار باشد , که در هر دو حالت زیباست و یا یک دیوار را نقش دار استفاده کنید و مبقی را ساده و یا بلعکس یا از چند مدل کاغذدیواری در یک اتاق استفاده کنید و یا حتی قسمتی از دیوار را مانند قاب از کاغذدیواری استفاده کرد و مابقی را رنگ زد . فتودراپه فروشگاه تولید کننده پرده تصویری و کاغذ دیواری تصویری می باشد.

رنگ همگون و یا متضاد

همچنین میتوانید از دو رنگ همگون و یا متضاد هم استفاده کرد که این مورد نیز در رنگ آمیزی زیاد جالب نمی شود و اصولا در رنگ آمیزی یک اتاق استفاده از یک رنگ ثابت زیبا می شود .

دلیل سوم استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی

دلیل سوم استفاده از کاغذدیواری یا پوستر دیواری عمر و دوام بیشتر آن نسبت به رنگ می باشد یعنی وقتی شما از یک کاغذدیواری ارزان فتودراپه مرغوب و قابل شستشو استفاده می کنید چندین سال می توانید آن را تمیز کرده و بدون تغییر رنگ و مانند روز اول و با همان زیبایی از آن استفاده کرد در صورتی که رنگ پس از دو یا سه سال و با تمیز کردن مداوم تغییر رنگ داده و حتی با گذشت زمان به راحتی کاغذدیواری تمیز نمی شود و هیچ گاه مانند روز اول نمی شود.

اطلاعات بیشتر: سفارش آسمان مجازی

کاغذ دیواری

دلیل چهارم استفاده از کاغذ دیواری ارزان کاغذ دیواری تصویری

دلیل چهارم آن پوشش بهتر عیوب دبوار بوسیله کاغذدیواری یا پوستر دیواری نسبت به رنگ می باشد و حتما شما هم بارها و در مکانهای مختلف ترکهای ریز و درشت روی دیوار های رنگ شده را مشاهده کرده اید و یا روی دیوار رنگ شده موجهایی را مشاهده کرده اید که با بتونه کاری هم رفع نشده است کاغذ دیواری ارزان فتودراپه این عیوب سطحی را به راحتی می پوشاند و ترکهای کوچک و موجها را به خوبی می پوشاند .

بی بو بودن کاغذ دیواری

خاصیت بی بو بودن کاغذ دیواری یا پوستر دیواری

و در نهایت خاصیت بی بو بودن کاغذدیواری ارزان فتودراپه نسبت به رنگ روغنی است همگی این تجربه را دارید که بعد از رنگ کردن منزل  با رنگ روغنی تا چندین روز و حتی تا چند هفته بوی آزار دهنده آن که برای سلامتی نیز مضر است در منزل استنشاق می شود و در صورت استفاده از رنگ های پلاستیک و اکرلیک که بر پایه آب می باشند و بدون بو هستند مدت زمان کمتری نسبت به رنگ روغنی عمر میکنند.

بی بو بودن کاغذ دیواری

کاغذ دیواری مناسب و استاندارد کاغذ دیواری تصویری

در صورتیکه استفاده از کاغذدیواری مناسب و استاندارد هیچگونه بویی ندارد و حتی امروزه  کاغذدیواری هایی ساخته شده که از الیاف می باشند و کاملا دوستدار محیط زیست و ضد آلرژی و حساسیت می باشند و کاملا هم قابل شستشو می باشند که در مطالب بعدی در مورد آن توضیح خواهیم داد امید واریم که این اطلاعات که نتیجه تجربیات ما و نظر شخصی بنده می باشد برای شما هم مفید واقع شده باشد.

بی بو بودن کاغذ دیواری

 

اطلاعات مفید: پرده ریسه ای

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون منزل ایرانی, مدل دکوراسیون منزل, دکوراسیون منزل, دکوراسیون منزل ایرانی شیک, دکوراسیون
زیبایی منزل با گلدان های بتنی

دکوراسیون منزل ایرانی و زیبایی بی نظیر گلدان های بتنی طراحی گلدان و استفاده از متریال متفاوتی چون بتن در دکوراسیون منزل ایرانی می تواند تفاوتی چشم گیر دکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account