وبلاگ

پرده کرکره ای

کرکره های چوبی و فلزی متناسب برای تمام فصول

کرکره های چوبی و فلزی متناسب برای تمام فصول

کرکره های بیرونی در ابتدا برای کنترل نور، حفظ حریم خصوصی و امنیت ساخته شد. کرکره های غیر کاربردی جنبه زیباسازی نما را داشت. کرکره های کاربردی سنتی از چوب ساخته می شد، این نوع چوبی نمای بسیار زیبا و شکیلی دارد ولی از نظر مقاومت و طول عمر به پای کرکره های فلزی نمی رسد.

انواع پرده هاي كركره اي با كيفيت و متنوع را از شركت فتودراپه، فروشگاه آنلاین پرده تهيه كنيد.

کرکره های فلزی از نظر مقاومت در برابر پیچ خوردگی و لایه لایه شدن و پوسیدگی مزایای مثبت زیادی دارد. امروزه هم از کرکره های چوبی استفاده می شود که از چوب های مقاوم به پوسیدگی و حشرات  ساخته شده اند . ولی در مناطق با رطوبت بالا به علت پوسیدگی و از بین رفتن چوب ،کرکره های فلزی گزینه مناسب تری هستند. طیف وسیعی از کرکره های فلزی متناسب با نیاز مردم ساخته می شود .پرده کرکره ای

کرکره های فلزی بیشتر کاربردهای تجاری دارد و در جاهایی که مقاومت بالایی لازم است، کاربرد دارد. این نوع از پرده ها می تواند در داخل یا خارج نصب شود و به شکل ها و رنگ های متفاوت ساخته می شود . این نوع کرکر ه ها برای پنجره و درهای ورودی و مناطق امن هم بکار می رود . کرکره فلزی نوع برقی برای فروشگاهها و مراکز تجاری بیشتر مورد توجه است . پرده کرکره ای

از نظر کاربرد کرکره های فلزی،می توان به جرات گفت در تمام فصول کاربرد مشخصی دارند . در فصل گرما از ورود گرما و نور زیاد به داخل جلوگیری می کنند و همچنین در مناطق پرسر و صدا میتواند میزان نفوذ سرو صدا را به داخل کاهش دهد. همچنین امنیت درها  و پنجره ها با استفاده از کرکره فلزی افزایش می یابد. در زمستان  مانع از ورود هوای سرد و گردو غبار ناشی از  طوفان و باد شدید به داخل  می شود و همچنین می تواند هزینه تهویه هوا را کاهش دهد.

محصولات مرتبط : خرید انواع پرده _ پرده بامبو

 

 

در محل کار و منزل امنیت از مسائلی است که اهمیت ویژه ای دارد. کرکره های فلزی  نه تنها قوی هستند بلکه ظاهری براق و صیقلی دارند و در آب و هوای مختلف پیچ و تاب نمی خورد و تغییر شکل نمی دهد. بنابراین یک انتخاب هوشمندانه هستند.

کرکره های فلزی چندین مدل دارد از جمله:

کرکره غلتکی: پرده کرکره ای

که به صورت دستی ، زنجیره ای و یا برقی کار می کند تمام کرکره های فلزی در برابر خوردگی گالوانیزه شده اند. در کرکره های فلزی دستی قفل پنسیون یا دسته قفل مرکزی  تعبیه شده است . نوع برقی معمولا توسط یک دکمه یا کلید کار می کند و می توان آن را با ریموت کنترل کرد. کلیه کرکره های فلزی برقی به موتور ، ترمز ایمنی و دنده سوییچ مجهز است .

کرکره چوبی پرده کرکره ای

یک گزینه سبک برای پنجره هاست که متناسب با شکل پنجره ساخته می شود. می تواند گزینه خوبی برای درها و پنجره ها برای محافظت از نور خورشید باشد. چوب واقعی طیف گسترده ای از رنگ ها را با استفاده از لکه ها متناسب با نظر مشتری فراهم می کند.  ولی باید در نظر گرفت که در برابر رطوبت و آتش سوزی مقاوم نیستند.

پرده کرکره های چوبی ثابت قابل جابجایی و تنظیم نیستند ولی می توان آنها را به گونه ای ساخت که میزان نور مورد نیاز را وارد ساختمان کند . شاید نتواند به اندازه کرکره فلزی برای محاظت داخل از گرما و سرما و جلوگیری از ورود سرو صدا و گردو غبار به داخل مفید باشد ولی هنوز بخاطر ظاهر زیبایش طرفداران زیادی دارد.

 

محصولات ديگر شركت فتودراپه : خرید اینترنتی ديوارپوش _ خرید انواع فرش _ كاغذ ديواری _ پوستر ديواری و …

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون منزل بازیگران, دکوراسیون منزل, دکوراسیون, سلنا گومز, Selena Marie Gomez
دکوراسیون منزل سلنا گومز خواننده

دکوراسیون منزل بازیگران سلنا گومز خواننده مشهور سلنا گومز Selena Marie Gomez ،متولد ۲۲ جولای ۱۹۹۲ بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی دکوراسیون منزل سلنا گومز

کالای خواب,کالای خواب مناسب,روتختی یک نفره,روتختی,دکوراسیون اتاق خواب,دکوراسیون,کالای خواب یکنفره,روتختی دونفره,کالای خواب دونفره
انتخاب کالای خواب مناسب و روتختی

شرکت تولید کننده کالای خواب فتودراپه قصد دارد در مقاله ای با عنوان انتخاب کالای خواب مناسب و روتختی یک نفره برای دکوراسیون اتاق خواب به بررسی روتختی و تاثیر آن بر دکوراسیون اتاق خواب بپردازد تا شما عزیزان بتوانید یک کالای خواب مناسب که به اتاق خوابتان زیبایی ببخشد را به راحتی بتوانید انتخاب کنید.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account