وبلاگ

پرده کرکره

مدل های پرطرفدار پرده کرکره

مدل های پرطرفدار پرده کرکره

پرده کرکره یکی از انواع پرده می باشد که امروزه طرفداران بسیاری دارد. انتخاب پرده جزو مواردی است که تاثیر بسیار زیادی در ایجاد یک محیط آرام و زیبا دارد. نقش پرده در دکوراسیون منزل به حدی مهم می باشد که گاهی با یک انتخاب اشتباه دکوراسیون خانه به کلی تحت تاثیر قرار می گیرد و ممکن است فضایی دلگیر و استرس زا ایجاد شود. پرده ها انواع گوناگون و متنوعی دارند که با توجه به کارکرد فضا، بودجه، سلیقه و… می توانيد به شکل های مختلفی انتخاب کنيد. همانطور که ذکر کردیم امروزه پرده های کرکره ای از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند زیرا تنطیم نور و … با این پرده ها بسیار آسان می باشد. با فتودراپه فروشگاه خرید پرده همراه باشید.

معرفی انواع پرده کرکره ای

پرده های کرکره ای با توجه به تنوع بالایی که دارند می توانند در فضاهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه شما را با انواع پرده ی کرکره ای آشنا می کنیم تا راحت تر بتوانید پرده ی مناسب را برای خانه خود انتخاب نمایید. برای خرید پرده کرکره ای می توانید روی این لینک کلیک کنید. پس با ما همراه باشید.

  • پرده کرکره چوبی

این پرده ها به دلیل نوع متریال چوبی خود می توانند فضای خانه ی شما را تحت تاثیر قرار دهند و در واقع فضایی گرم و صمیمی ایجاد کنند. این پرده های کرکره ای اصولا از چوب های توس، افرا و بامبو ساخته می شوند و مناسب فضای اتاق و پذیرایی می باشند. شایان ذکر است که این پرده ها مناسب فضاهای اداری نیز می باشند. این پرده ها به دلیل نوع و  متريال ويژه از قیمت بالایی برخوردار می باشد.

  • پرده زبرا

یکی از مدل های پرطرفدار پرده کرکره، پرده زبرا است. پرده زبرا به پرده ای می گویند که از دو لایه موازی و روی هم تشکیل شد است و به صورت دوبل طراحی شده است. طراحی دوبل پرده زبرا باعث شده است تا افراد بتوانند  میزان نور ورودی به منزل و … را کنترل و تنظیم نمایند. این پرده به تنهایی می تواند قابلیت های پرده توری، رولی و کرکره ای را داشته باشد.

  • پرده شید

یکی دیگر از انواع پرده های کرکره ای، پرده های شید هستند که به وفور برای دکوراسیون داخلی منزل مورد استفاده قرار می گیرد. با کنار کشیدن پرده شید می توانید از نور مستقیم خورشید استفاده نمایید و یا با استفاده از این پرده سایه هایی در خانه ایجاد نمایید. استحکام این پرده ها بسیار خوب می باشد و می تواند در دو نوع پرده شید مکانیزه و یا دستی مورد استفاده قرار گیرد. جالب است بدانید که امروزه نمونه های از پرده شید وجود دارد که قابلیت کنترل از طریق ریموت و از راه دور را دارا می باشد. این پرده مناسب فضای پذیرایی می باشد. شما می توانید بر اساس نیاز خود از جنس های ضخیم و نازک استفاده کنید.

  • پرده ی کرکره آلومینومی

پرده های کرکره ای آلومینویمی جزو محبوب ترین پرده های کرکره ای محسوب می شوند. این پرده ها از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند و می توان میزان روشنی و تاریکی خانه را با کمک این پرده تنظیم نمود.

فهرست مطالب

مقالات مفید

سقف, دکوراسیون, سقف مجازی, منازل, آسمان مجازی در خانه, دنیای مدرن, ساختمان, سقف کاذب چیست, آسمان مجازی چیست, طرح آسمان مجازی, عناصر آسمان مجازی, آسمان مجازی, انواع طراحی های اسکای لایف, اسکای لایف در محل کار, آسمان مجازی در محل کار, اسکای لایف در دندانپزشکی, اتاق خواب و اسکای لایف, آسمان مجازی , اسکای لایف, طرح اسکای لایف, طرح آسمان مجازی, آسمان مجازی در دندان پزشکی
آسمان مجازی در خانه‌های مدرن امروزی

آسمان مجازی یا اسکای لایف نوعی سقف کاذب به شمار می‌آید که در زندگی و طراحی دکوراسیون امروزی بسیار از آن کاربردهای فراوانی می‌شود. آسمان مجازی می‌تواند با به‌کارگیری سازه و طراحی‌های جذاب و غیرواقعی لذت و آرامش کافی را در ذهن و روح افراد خانه ایجاد کند

محصولات پربازدید

سرویس خواب دونفره 6 تکه فتودراپه

فروشگاه کالای خواب فتودراپه خرید اینترنتی سرویس خواب دونفره : شرکت فتودراپه عرضه کننده کالای خواب یک نفره و کالای خواب دونفره در طرح های بسیار زیبا و مختلف می باشد.سرویس خواب دونفره معرفی شده در این قسمت به رنگ قهوه ای می باشد. روتختی دونفره رنگ قهوه ای جزء بهترین

فرش حصیری بامبو طرح کاشی کاری

فتودراپه مجموعه تولید کننده انواع فرش حصیری بامبو مناسب اتاق طرح کاشی کاری می باشد.این محصول از طرح چوب می باشد که شما عزیزان می توانید تصاویر دلخواه خودتان را بر روی آن چاپ کرده و از زیبایی این محصول…

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account