وبلاگ

پرده زبرا

آشنایی با انواع مدل های پرده زبرا

آشنایی با انواع مدل های پرده زبرا

پرده زبرا یکی از انواع پرده های مدرن و امروزی می باشد که در بسیاری از فضاها از آن استفاده می کنند تا دکوراسیون داخلی فضا را زیباتر کنند. پرده زبرا هم مانند بسیاری از پرده های دیگر انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها هم دارای مزیت های بسیاری می باشد. شما می توانید هر یک از آنها را که بیشتر می پسندید را انتخاب کنید و در فضای مورد نظر خود از آنها استفاده نمایید تا زیبایی فضای طراحی شده شما بیشتر شود. برای آشنایی با انواع مدل های پرده زبرا برخی از بهترین مدل های آن را در ادامه معرفی می کنیم. با فتودراپه فروشگاه اینترنتی پرده همراه باشید.

انواع پرده زبرا

همانطوری که بیان نمودیم پرده زبرا دارای انواع متفاوتی می باشد که مدل های پرده زبرا عبارتند از:

پرده کرکره ای ونیزی

پرده کرکره ونیزی یکی از مدل های پرده زبرا می باشد که از فلز و یا برخی پلاستیک هایی تشکیل شده اند و به صورت عمودی هستند. استفاده از این نوع پرده بیشتر در مکان هایی می باشد که اداری هستند، در واقع این پرده ها حالت فضا را رسمی تر می کند، به همین دلیل شما اگر گاهی اوقات وارد فضاهای اداری شوید می توانید این پرده ها را مشاهده کنید. جنس این پرده به گونه ای است که در آن هیچ نوری نفوذ پیدا نمی کند، در واقع به همین دلیل است که در برخی از فضاها که می خواهند نور بیشتری وجود داشته باشد از نوع سوراخ سوراخ آن استفاده می نمایند.

پرده کرکره ای چوبی

یکی دیگر از انواع پرده زبرا نوع چوبی آن می باشد که از نوارهای افقی آن را تولید کرده اند. این نوع از پرده یکی از قدیمی ترین مدل های پرده می باشد و با اینکه قدیمی است، باید بدانید هزینه بیشتری را برای خرید آن پرداخت کنید، چرا که زیبای آن بسیار زیاد است و به همین دلیل دکوراسیون داخلی را زیباتر می کند. این پرده ها در طی این چند سال اخیر بسیار شیک تر و زیباتر شده اند، به همین دلیل با انواع پرده های زبرا دیگر رقابت بسیاری دارد. یکی از تفاوت هایی که این پرده با دیگر پرده های زبرا دارد، این است که وزن آن بیشتر می باشد و به همین دلیل اتصالاتی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد هم متفاوت تر می باشد. این پرده قابلیت شستشو ندارد ولی با پاره نم دار می توانید آن را به خوبی تمیز کنید.

اطلاعات مفید: خرید پرده لوردراپه

کرکره ای پلیسه

این نوع از مدل های پرده زبرا از پارچه ای که پلیسه مانند است تشکیل شده و به همین دلیل استفاده از آنها بیشتر در مکان هایی مانند اتاق خواب مناسب است. شما با استفاده از این نوع از پرده زبرا باید بدانید که مانند دیگر پرده های زبرا نمی توانید از ویژگی سایه روشن بهره مند شوید. با اینکه این پرده نصب بسیار آسانی دارد ولی باید بدانید شستشوی آن تا حدودی دشوار است.

پرده سیلوئیت

این مدل های پرده هم یکی دیگر از انواع پرده زبرا می باشند که از دو لایه تشکیل شده اند، یکی از آنها توری و دیگری حریر می باشد که به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یکی از ویژگی های اصلی این پرده های زبرا این است که زیبایی بسیار زیادی را در فضای و دکوراسیون داخلی شما به وجود می آورد. از آنجایی که نصب این پرده بسیار آسان می باشد، افراد به تنهایی می توانند آن را نصب کنند. این پرده ها قابلیت سایه روشن دارند و همچنین دوام و ماندگاری آنها هم بسیار زیاد است. این نوع از پرده زبرا در بسیار یاز فضاها مورد استفاده قرار می گیدر و به دلیل ویژگی هایش طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده بامبو

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون منزل ایرانی, مدل دکوراسیون منزل, دکوراسیون منزل, دکوراسیون منزل ایرانی شیک, دکوراسیون
زیبایی منزل با گلدان های بتنی

دکوراسیون منزل ایرانی و زیبایی بی نظیر گلدان های بتنی طراحی گلدان و استفاده از متریال متفاوتی چون بتن در دکوراسیون منزل ایرانی می تواند تفاوتی چشم گیر دکور

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account