وبلاگ

1-18

آیا پرده های دو لایه زبرا ارزش خریدن دارند؟

آیا پرده های دو لایه زبرا ارزش خریدن دارند؟

برای پاسخ به این سوال که آیا پرده های دو لایه زبرا، ارزش خریدن دارند باید به این پرداخت که پرده ها اغلب جلوی پنجره ها آویزان می شوند تا از ورود نور زیاد به درون در روز و همچنین مشخص بودن داخل منزل در تاریکی شب  جلوگیری کنند. پرده ها از نظر رنگ ، جنس و مدل انواع گوناگونی دارند. و از نظر احتباس گرد و غبار ، جذب نور ، مقاومت در برابر آتش و طول عمر متفاوت هستند. بعضی از پرده ها با کابل و برخی که پیشرفته تر هستند با کنترل از راه دور  جابجا می شوند.

اندازه پرده مورد نیاز برای هر پنجره با توجه به نوع پرده مورد نیاز ، اندازه پنجره و نوع و وزن پرده بسیار متفاوت است. پرده ها ظاهر خانه را تکمیل می کنند. تاثیر مفید پرده را در کنترل روشنایی منزل می توان دید. در دوران باستان از پرده ها برای تقسیم کردن اتاق ها استفاده می کردند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده سان اسکرین

آشنایی با پرده های چرمی

در قرون وسطا از چرم هایی که به وسیله میله اهنی آویزان می شد به عنوان پرده استفاده می شد. این پرده های چرمی کم کم جای خود را به پارچه های بافته شده دادند و در زمان رنسانس از پارچه هایی با تزیینات زیبا استفاده می کردند. کرکره های چوبی در پشت پنجره ها در فصول سرد برای جلوگیری از ورود سرما به داخل استفاده می شد. بسته به ضخامت پرده  دارای درجه متفاوتی از جذب نور و عایق حرارتی هستند. برای کنترل حداکثر دما باید فاصله پرده و پنجره کم باشد تا جریان هوا در بین آنها به حداقل برسد.

ببیشتر پرده هایی که برای اتاق خواب استفاده می شود مات و ضخیم هستند تا از ورود نور در هنگام صبح  جلوگیری کند و  همچنین  حریم خصوصی را در شب حفظ نماید. ولی در سالن برای اینکه ما بتوانیم حداکثر استفاده را از روشنایی روز ببریم بهتر است از پرده شفاف استفاده شود.

در محیط کار بستگی به نوع فعالیت جنس پرده و ضخامت آن متفاوت است. پرده ها بسته به آنچه برای خانه یا هر مکان دیگری انتخاب می شود طیف گسترده ای از قیمت ها را دارند.گزینه های متناسب با هر جیب و بودجه وجود دارد. پرده ها امروزه از کیفیت عالی برخوردار هستند و اگر به درستی از آنها مراقبت شود عمر بسیار طولانی دارند.

ارزش خرید پرده های دولایه زبرا

یکی از انواع پرده ها که امروزه زیاد کاربرد دارد و مورد توجه قرار گرفته پرده های دولایه زبرا هستند . پرده های دولایه مزایای زیادی دارند و هم جنبه تزیینی دارد. یعنی هم جنبه کاربردی دارد و هم به زیبایی پنجره می افزاید. این پرده ها مانند یک عایق می توانند عمل کنند و باعث افزایش راندمان انرژی و کاهش هزینه های مصرفی برای خانه شود. اما روند انتخاب و هماهنگی و آویزان کردن این نوع از پرده ها  می تواند کار دشواری باشد و باید از میله های پرده محکم و بست های مناسب استفاده کرد. این پرده ها شامل دو پرده موازی هم هستند که مکانیسم نصب جدا از هم دارند.

در طول روز می توان لایه درونی را که ضخیم و تیره است  را جمع کرد و از لایه بیرونی که شفاف و گاهی توری است استفاده کرد که می تواند ساده ، گلدار یا فانتزی باشد تا نور خورشید به داخل اتاق آمده و بتوان از روشنایی خورشید در طول روز، حداکثر استفاده را کرد.  و در شب لایه درونی ضخیم و کدر را پایین آورده تا از خارج خانه ، داخل مشخص نباشد . اگر به هر دلیلی بخواهیم ورود نور به داخل اتاق کم باشد می توان بجای اینکه پرده خارجی توری و شفاف باشد از نوع مات آن استفاده کنیم. یک مزیت این پرده ها این است که برای هر نوع پنجره با هر اندازه ای قابل نصب می باشد.

موارد استفاده از پرده های دولایه زبرا

در محیط کار مخصوصا اتاقهایی که برای کار با رایانه در نظر گرفته شده است  و برای جلوگیری از بازتاب نور روی صفحه رایانه  احتیاج به روشنایی کم خورشید در اتاق داریم بهتر است از پرده دو لایه با لایه  داخلی مات و کدر استفاده شود . در هنگام بالا بردن پرده ضخیم در روز دقت شود این پرده کاملا  بالا نرود زیرا باعث می شود کابل و زنجیر  حرکت دهنده آن با هم تداخل پیدا کنند.

. البته باید به یک نکته خیلی توجه کرد وزن این نوع پرده ها زیاد است و اگر میله ای که برای آن استفاده می شود جنسش خوب نباشد کج می شود و حتی باعث می شود پرده از جا کنده شود بنابراین باید از لوازم جانبی با کیفیت استفاده شود تا بتوان مدت طولانی از پرده استفاده کرد . استفاده از پرده دو لایه می تواند هم باعث زیباتر شدن خانه شود و هم کارایی های خوبی از نظر نور و دما دارد  و ما پرده شفاف و تیره را در کنار هم داریم و بسته به شرایط از هر کدوم می توانیم استفاده کنیم.  پس با توجه به این  مزایا استفاده از این پرده می تواند اثرات مثبت خوبی داشته باشد که رضایت خریدار را جلب نماید.

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا یکی از بهترین گزینه ها برای جذاب کردن دکور بشمار می رود  و به سبب طرفداران زیادی که دارد امروزه در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شود. یکی از پارامتر های مورد توجه اغلب مشتریان خرید پرده دولایه زبرا می باشد و در این مورد باید گفته شود این مدل پرده دارای سه ویژگی:

  • زیبایی در طرح
  • کارایی بسیار خوب
  • استحکام و جنس مناسب می باشد. نکته قابل توجه اینکه پرده دولایه زبرا ، پرده ای که از تور و پارچه تشکیل شده است و با طرح های فوق العاده خود بسرعت جای پای خود را در خانه های ایرانیان باز کرده است. این مدل پرده این قابلیت را دارد که درانواع دکور ها ازجمله:
  • دکور مسکونی
  • دکور اداری
  • دکور تجاری و …

بکار رود.

تنوع رنگ پرده های زبرا

رنگ پرده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که یک پرده مناسب علاوه بر ا کارایی و دوام مناسبی را باید زیبایی چشم نوازی را نیز داشته باشد. مورد دیگر که خرید پرده دولایه زبرا را بسیار مد نظر اغلب مشتریان قرار داده است تنوع رنگ بالای آن می باشد و شما می توانید مطابق سلیقه خود از پرده دولایه زبرا با رنگ دلخواه جهت زیباتر کردن دکور خود استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده لوردراپه

ایجاد فضای لوکس با پرده های زبرا

استفاده از پرده دولایه زبرا در دکور منزل ، یک زیبایی بسیار چشم نواز را ایجاد می کند و به سبب دو لایه بودن در تنظیم نور ورودی بسیار موثر می باشد. یکی از مزیت های دیگر این مدل پرده قابلیت نصب آسان می باشد و پرده دولایه زبرا جزو محصولاتی هستند که به راحتی نصب می شوند و این کار نیاز به تجربه  قبلی ندارد.

تناسب با انواع دکوراسیون ها:

پرده زبرای دو لایه این ویژگی را دارا است که با انواع دکورها تناسب داشته باشد و اگر شما  انتخاب شما برای جذاب کردن دکور منزل یا محل کار خود پرده دولایه زبرا است باید به سلیقه خوب شما تبریک گفت .

سهولت در تمیز کردن:

یکی دیگر از ویژگی های پرده زبرای دولایه سهولت در تمیز کردن آن می باشد. برای تمیز کردن پرده زبرا میتزوانید آن را از پنجره جدا نمایید که برای باز کردن پرده باید آن را توسط زنجیر تنظیم کننده تا پایین باز نمایید سپس قاب را از بست دیواری جدا کنید و پرده را روی سطحی صاف پهن نمایید و با کمک سر برس جارو برقی گرد و غبارهای موجود روی سطح پرده را تمیز نمایید.

اطلاعات بیشتر: پرده شید رول با قیمت مناسب

فهرست مطالب

مقالات مفید

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account