وبلاگ

پرده شید

استفاده از پرده شید در اتاق خواب

استفاده از پرده شید در اتاق خواب

پرده شید یکی از محبوب­ترین و پرطرفدارترین پرده­هایی است که امروزه افراد از آن برای قسمت­های مختلف منزل مثل اتاق نشیمن، اتاق­ خواب و یا برای مکان های تجاری و اداری و …. استفاده می­کنند. اتاق خواب یکی از بخش­های خصوصی منزل است و معمولا افراد تمایل دارند تا دکور و چیدمان وسایل آن را بر طبق سلیقه خود انجام دهند و دکوراسیون داخلی آن را به صورتی انجام دهند که در هنگام حضور در اتاق خواب احساس راحتی و آرامش کنند.

یکی از وسایلی که می­تواند به اتاق خواب زیبایی و آرامش خاصی ببخشد استفاده از پرده­های مناسب است که معمولا در بین انواع و مدل­های مختلف پرده، به خاطر دارا بودن طرح و رنگ­های زیبا و همچنین قابلیت تنظیم نور فضای داخلی اتاق، مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. در هنگام انتخاب پرده شید برای اتاق خواب به چه مواردی باید توجه کرد؟ برای پاسخ به این سوال با فتودراپه فروشگاه آنلاین پرده همراه باشید. 

پرده شید چه مقدار نور را از خود عبور می­دهد؟

پرده شید در اجناس مختلفی مثل پنبه، بامبو، پلی استر، کتان، سولیت ( جنس پارچه از نوع pvc است) و … در بازار موجود می­باشد و هر کدامشان بسته به نوع جنس مقدار بیشتر و یا کمتری نور از خود عبور می­دهند برای مثال پرده شید که از مدل پشت فوم دار است به طور کامل مانع از ورود نور به داخل اتاق خواب می­شود.

از آنجا که وجود نور کافی در اتاق خواب برای انجام کارهای روزمره لازم است و اتاق را نیز سرزنده­تر و بازتر نشان می­دهد بهتر است از پرد ه شید که جنس نازکی دارند و مقدار نور فضای داخل اتاق خواب را به خوبی تأمین می­کند استفاده کنید اما اگر نگران حفظ حریم شخصیتان هستید و می­خواهید کسی به اتاقتان دید نداشته باشد می­توانید از پرده شید روز و شب (دو مکانیزه) که از دو لایه نازک و ضخیم ساخته شده­اند استفاده کنید تا هم توانایی تنظیم نور را در اتاق داشته باشید و هم بتوانید حریم شخصیتان را حفظ کنید.

اطلاعات بیشتر: پرده حصیری

انتخاب پرده شید با طرح و رنگ مناسب اتاق خواب

در هنگام انتخاب پرد ه شید برای اتاق خواب بهتر است به تناسب رنگ و طرح پرده با دیگر وسایل موجود در اتاق خواب مثل روتختی و … توجه کنیم و پرده هایی را انتخاب کنیم که رنگ و طرحش با این وسایل ست باشد.

انتخاب پرده شید ساده

از پرده­های شید ساده که معمولا در سبک دکوراسیون مدرن و امروزی بسیار استفاده می­شود و جلوه­ای ساده و در عین حال زیبا و خاص به اتاق می­بخشد می توانید در زمانی استفاده کنید که در دکوراسیون اتاقتان یک عنصر دکوری خاص و جذاب  وجود دارد  که شما می­خواهید بیشتر به چشم بیاید و جلب توجه کند.

اطلاعات بیشتر: سفارش پرده زبرا

انتخاب پرده شید تصویری و طرح­دار

طرح و نقشی که بر روی پرده وجود دارد به خوبی می­تواند سلیقه و شخصیت فرد را نشان بدهد و به اتاق خواب جلوه زیبا، خاص و جذاب بدهد و در روحیه افراد نیز تاثیر گذار است برای مثال انتخاب طرح گل، طبیعت، شاخه که بیشتر مناسب دکوراسیون کلاسیک و تلفیقی است و می­تواند در اتاق خواب فضای صمیمی­تر و راحت­تری را ایجاد کند.

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده کرکره ای,معرفی پرده کرکره,پرده کرکره چوبی,پرده های چوبی,معرفی پرده,پرده,پرده تصویری,پرده چاپی,پرده رنگی,فروش پرده چوبی,پرده حصیری
معرفی کامل پرده کرکره ای

معرفی کامل پرده کرکره ای پرده کرکره ای از محبوبیت بسیار بالایی در امر تکمیل کنند دکوراسیون های داخلی دارد

آموزش تزیین پارچه کوسن,پارچه کوسن,کوسن دوزی,دوخت کوسن ها,دوخت کوسن ها ساده,کوسن,بالشتک
آموزش تزیین پارچه کوسن و کوسن دوزی

فتودراپه : با یکی دیگر از مقالات آموزشی تحت عنوان آموزش تزیین پارچه کوسن و کوسن دوزی به همراه دوخت کوسن ها ساده و بدون سختی در خدمت شما عزیزان هستیم.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account