وبلاگ

دکوراسیون داخلی

تاثیر رنگ کاغذ دیواری بر محیط منزل

تاثیر رنگ کاغذ دیواری بر محیط منزل

امروزه استفاده از کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی منزل به خصوص منازل کوچک و آپارتمانی به دلیل تاثیری که بر بزرگ­ نشان دادن فضای منزل دارد و همچنین براقی و طرح­های مختلف و زیبا که بیشترین تاثیر را در زیباسازی محیط منزل دارد، بسیار رایج شده است و افراد روز به روز بیشتر به سمت استفاده از کاغذ دیواری سوق پیدا می­کنند. جهت خريد كاغذ ديواری با فتودراپه فروشگاه خرید پرده و لوازم دکوری در ارتباط باشيد.

 

تاثیر رنگ کاغذ دیواری

انتخاب كاغذ ديواری مناسب

امروزه در بازار کاغذ دیواری را با جنس­، رنگ و طرح­های مختلف می­شود یافت که افراد باید متناسب با سلیقه خود و همچنین توجه به نکات زیر آن را انتخاب کنند:

1- به بزرگی و یا کوچک بودن متراژ خانه خود دقت کنید

یکی از مهمترین مسائلی که افراد در انتخاب کاغذ دیواری برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود باید به آن توجه کنند متراژ خانه و توجه به تاثیرگذاری کاغذ دیواری بر بزرگ و یا کوچک به نظر رسیدن ابعاد منزل می­باشد. به این صورت که اگر کف­پوش­های منزل شما طرح­دار باشد استفاده کردن از کاغذ دیواری ساده با رنگ لایم و گرم می­تواند به شما در بزرگ نشان­دادن ابعاد منزل کمک بیشتری کند و در صورتی که چیدمان و کف­پوش منزل شما ساده می­باشد شما می­توانید از کاغذ دیواری­ سه­ بعدی و طرح­دار برای بزرگ­تر نشان­ دادن منزل خود استفاده کنید.

2- هماهنگی رنگ کاغذ دیواری با وسایل منزل

هماهنگی رنگ کاغذ دیواری با وسایل منزل مثل مبلمان، فرش و … نیز از دیگر نکات قابل توجه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل می­باشد و افراد باید به این نکته توجه کنند که در صورتی که رنگ کاغذ دیواری با وسایل منزل هماهنگ نباشد منجر به خسته کننده و نامنظم به نظر رسیدن منزل شما می­شود و از جذابیت محیط منزل شما کاسته می­شود. به عنوان مثال برای ست کردن کاغذ دیواری با وسایل منزل می­توانید از مبلمان با رنگ کرم و قهو­ه­ای در کنار کاغذ دیواری بژ و طلایی استفاده کنید.

3- از طرح مناسب کاغذ دیواری استفاده کنید

امروزه در بازار کاغذ دیواری­های متنوع و با طرح­های گوناگون فانتزی، مدرن، سه­بعدی یافت می­شود که افراد باید با توجه به فضای منزل خود از این طرح­ها استفاده کنند برای مثال اگر دکوراسیون داخلی منزل شما فانتزی و مدرن می­باشد استفاده از کاغذ­دیواری ساده می­تواند به ایجاد فضایی دلپذیر­تر در منزل کمک بسیار کند و یا اگر دکوراسیون داخلی منزل شما کلاسیک و سلطنتی می­باشد انتخاب درست استفاده کردن از کاغذ دیواری با با طرح و همچنین رنگ­های برجسته و سنگین می­باشد.

4- از کاغذ دیواری که قابلیت شستشو دارند استفاده کنید

همان­طور که می­دانید کاغذ دیواری­ها امروزه با جنس­های مختلف در بازار موجود می­باشند و بهتر است شما جنس­هایی برای خريد کاغذ دیواری انتخاب كنيد که قابلیت شست و شو را داشته باشد زیرا کاغذ دیواری نیز مانند دیگر وسایل منزل ممکن است کثیف شود به خصوص اگر رنگ روشن باشد با وجود اینکه فضای جذاب و نورانی را در منزل می­تواند ایجاد کند ولی لکه­های روی آن بیشتر به چشم می­آید و مشکل شما در صورتی که کاغذ دیواری قابل شست و شو باشد بسیار آسان حل می­شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بيشتر بدانيد: خرید ديوار پوش

فهرست مطالب

مقالات مفید

انواع کرکره فلزی, کرکره فلزی, کرکره فلزی آشپزخانه, کرکره فلزی پنجره, کرکره فلزی تصویری, کرکره فلزی رنگی,مدل پرده کرکره فلزی تصویری پذیرایی دوقلو
پرده تصویری چیست؟

پرده تصویری چیست؟ پرده تصویری جز پرطرفدار ترین نوع پرده بشمار میرود که هم در داخل و هم در خارج

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account