وبلاگ

فرش بامبو 1

پیش به سوی تغییری منحصربه فرد با فرش بامبو

پیش به سوی تغییری منحصربه فرد در دکوراسیون با فرش بامبو

بی شک همگی بر این نکته اتفاق نظر داریم که فرش بامبو جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون منزل می باشد و تاثیر بسزایی در گرما بخشیدن به سایر عناصر موجود در دکوراسیون منزل دارد.

اما  گویا کمی فرش های منازل رنگ و بوی تکراری می دهند و دکوراسیون منزل شوق تغییر در فرش را می طلبد.

 اکنون وقت آن است که با الهام از طبیعت ، تغییری شگرف در فرش ایجاد کرد تا نسبت به سایر عناصر دکوراسیون منزل از قافله عقب نماند و به خود تکانی دهد.

در خرید فرشهای بامبو با کیفیت و جذاب فتودراپه را به خاطر بسپارید. برای خرید پرده چاپی با ما تماس بگیرید

 

فرش بامبو 14561

 

اطلاعات مرتبط: خرید انواع فرش ـ فرش چهل تکه دستباف ـ فرش چرم ـ فرش پوست

احساس حضور در طبیعت با فرش بامبو

 

وقتی روی فرش بامبو قدم می گذارید گویا در نی زاری زیبا از الیاف بامبو در حال قدم زدن هستید و یا هنگامی که روی فرش بامبو، اندکی سر بر بالین می گذارید شما به کمک حس طبیعی که از الیاف بامبو به شما القا می شود به آسایش خاطر درونی می رسید.

 

تغییری منحصر به فرد در دکوراسیون با یاری فرش بامبو

 

همه ی ایرانیان عنصر فرش را در خانه خود به عنوان یکی از ملزومات زندگی می شمارند و تقریبا همه از یک نوع فرش برای پوشاندن کف اتاق استفاده می کنند. اما برای اینکه بتوانیم دکوراسیون منزل را از حالت سکون خارج کرده و چشم انداز زیبا و جدیدی را به خانه اضافه کنیم می توانیم از فرش بامبو بهره ببریم.

 

فرش حصیری یا فرش بامبو، حس خوب نوستالژی گذشته

 

فرش بامبو در تاروپود نی هایش؛ هزاران هزار داستان نهفته است که هر داستان به صورت نقش و نگاری روی فرش، به تصویر کشیده شده است.

فرش بامبو 2

 

 

فرش بامبو، فرشی با هزاران طرح و رنگ

 

جنس خاص فرش بامبو و طرح و رنگ های نهفته در درون تار و پود آن، فرش بامبو را به عنوان جذابترین فرش در دنیای فرش امروزی تبدیل کرده است.

 

هارمونی بی نظیر فرش بامبو با دکوراسیون منزل

 

فرش بامبو به دلیل سبک خاصی که دارد به راحتی با تک تک عناصر منزل می تواند هم خوانی داشته باشد و برای شما دکوراسیونی جذاب و هماهنگ را خلق کند. با انتخاب بامبو فرش می توانید از دکوراسیونی که برای منزل خود خلق کرده اید نهایت لذت را ببرید.

 

عمری ماندگار و جان سخت فرش بامبو

 

کیفیت و ماندگاری فرش بامبو، خریدی مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که الیاف بامبو بسیار محکم هستند فرش ها به سادگی، کیفیت خود را از دست نمی دهند و برای خلاص شدن از دست این نوع فرش فقط می توانید آن را در طبیعت رها کنید تا به زادگاه قبلی خود بازگردد!!

 

بامبو فرش برای دکوراسیون اتاق کودک، اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه می تواند انتخاب زیرکانه و هوشمندانه ای باشد. زیرا علاوه بر زیبایی که به فضای خانه می بخشد، آلودگی را جذب نمی کند.

 

قیمت مناسب فرش بامبو، می تواند دلیل قانع کننده ای برای خرید این نی زار مجسم در نقش فرش، باشد!

 

نکات مثبت برای خرید فرش بامبو

 

با قدم زدن روی فرش بامبو که الهام گرفته از  الیاف بامبو و نی های است که از دوران کهن در تار و پود خود، داستان گذشتگان را ثبت کرده و به خاطر می آورند انتخاب مناسبی برای خریداران باسلیقه به حساب آید و همچنین با دارا بودن نکاتی مانند کیفیت بالا، نظافت آسان، عدم باقی ماندن لک و آلودگی روی آن، ضد آب بودن، تنوع در رنگ، طرح و همچنین قیمت مناسبش می تواند زینت بخش خانه های شما باشد.

 

بیشتر بدانید: پرده بامبو

 

فهرست مطالب

مقالات مفید

چیدمان داخلی, دکوراسیون, طراحی داخلی, اتاق های کودکان, اتاق خواب, اتاق خواب کودک, اتاق کودک, دکوراسیون اتاق کودک, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون,
دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق کودک

هر کودک حق دارد که محیطی آرامش بخش داشته باشد و در آن به تفریح و بازی های کودکانه بپردازد. برای ایجاد محیطی امن نیاز می باشد تا طراحی داخلی اتاق کودک همسو با نیازهای آن باشد. رنگ آمیزی و نحوه چینش وسائل به نوبه خود از مهمترین رکن های ایجاد محیط امن برای کودکان می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا انواع مختلفی از طراحی های داخلی یک اتاق کودک را برای شما به تصویر بکشیم که با جدیدترین متدهای روز دنیا همخوانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account