وبلاگ

کاغذ دیواری

دلایل برتری کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟

دلایل برتری کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟

بسیاری از افراد برای اینکه به منزل خود روحیه و جلوه خاصی ببخشند به فکر استفاده کردن از رنگ­ها و کاغذ دیواری و استفاده از آنها برای ایجاد جلوه­های بصری ویژه و قابل توجه بر روی دیوار منزل خود می­افتند.

دلایل استفاده از کاغذ دیواری بسیار زیاد می باشد, که در ادامه به آن پرداخته ایم… برای خريد كاغذهای ديواری با كيفيت با ما تماس بگيريد. فتودراپه فروشگاه آنلاین پرده در خدمت شما است.

دلایل استفاده از کاغذ دیواری

دلايل استفاده از كاغذ ديوار

در این بین به دلایل استفاده از کاغذ دیواری را بازگو میکنیم :

1. تنوع بالا در طرح و رنگ

شاید اولین دلیل گرایش افراد به استفاده از کاغذ دیواری داشتن تنوع در طرح و رنگ می­باشد زیرا ظاهر رنگ­ها بسیار ساده و بی­آلایش می­باشد و یک نقاش ساختمان هر چند زبردست و توانا باشد نمی­تواند طرح­هایی مانند طرح­های کاغذ دیواری ایجاد کند و فقط می­تواند با استفاده از رنگ­های متضاد و یا ایجاد طرح­های مینیمال در کار خود تنوع ایجاد کند و این در حالی است که کاغذ دیواری دارای نقش و بافت است و می­تواند در منزل وزن بصری خاصی ایجاد کند و همچنین در طرح متنوع و مختلف اعم از طرح­های مدرن، کلاسیک، سه بعدی، طبیعت و …. به بازار عرضه می­شوند و دست مشتری را برای انتخاب بازتر است.

2. عمر و دوام بالای کاغذ دیواری

دومین دلیل گرایش افراد به استفاده از کاغذ دیواری می­تواند عمر و دوام بالاتر این محصول نسبت به رنگ­ها ­باشد. به این صورت که زمانی که شما این محصول را با کیفیت مرغوب، مناسب و قابل شست و شو  خریداری می ­کنید می­ توانید سال­ها بدون نگرانی از تغییر رنگ، آن را شست و شو دهید تا مانند روز اول شود و بعد دوباره مورد استفاده قرار دهید و این در حالی است که رنگ­ها با گذشت زمان و تحت تاثیر شست و شو به مرور کم­رنگ­تر می­شوند و حتی ممکن است مانند قبل نتوان آنها را شست و شو و تمیز کرد.

3. پوشش ­دهی کامل و رفع عیوب دیوار

کاغذ دیواری به خوبی می­تواند ترک­های ریز و درشت، عیوب سطحی دیوار و موج­هایی که بر روی دیوار وجود دارد را پوشش دهد در حالی که بعد از رنگ کردن دیوار باز هم بعضی از عیوب مثل ترک­های دیوار به چشم می­خورد.

 

دلایل استفاده از کاغذ دیواری

4. فاقد بو بودن

شما می­دانید که همه رنگ­ها دارای بویی می­باشند که منشا آن مواد نفتی به کار رفته در ساختار رنگ می­باشد و برای سلامتی انسان مضر نیز هستند و بعد از چند روز و حتی چند هفته بعد از اجرای کار این بو از بین نمی­رود و توسط افراد حس می­شود.

به این نکته نیز باید توجه داشت که در صورتی که افراد از رنگ­های بدون بو که بر پایه آب هستند مانند رنگ اکرلیک و رنگ­های پلاستیک استفاده کنند دوام و ماندگاری آنها بر روی دیوار کمتر می­شود و این در صورتی است که کاغذ دیواری کاملا بدون بو بوده و حتی امروزه این محصول را با جنس الیاف نیز تولید می­کنند که علاوه بر اینکه قابلیت شست و شوی صد در صد دارد با محیط زیست نیز سازگاری دارند و ضد آلژی و حساسیت نیز می­باشند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده کرکره ای

5. نصب آسان و سریع

همانطور که می­دانید در هنگام رنگ کردن منزل لازم است تا تمام وسایل خانه اعم از مبل و فرش و …. جمع شوند تا به وسیله پاشیدن رنگ، گرد وغبار ناشی از کار و سمباده زنی و ….. آسیب نبینند ولی نصب کا غذ دیواری این مشکلات را ندارد و فقط لازم است تا با رعایت فاصله یک متر از دیوار فرش تا شود و بعد شروع به کار نصب کاغذ دیواری کنید و بعد از اتمام کار نیز می­توانید به وسیله یک تی کشیدن، لکه­های احتمالی ناشی از چسب کاغذ دیواری را پاک کنید.

اطلاعات بيشتر: خرید پرده زبرا

فهرست مطالب

مقالات مفید

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account