وبلاگ

روتختی کالای خواب فتودراپه

راهنمای خرید رو تختی خوب و ارزان

راهنمای خرید رو تختی خوب و ارزان

یکی از مهمترین وسایل یک دکور خانه که مرتبط است با آرامش و خواب افراد روتختی ها میباشند امروزه با وجود مشغله های کاری و خستگی های مکرر نیاز به یک خواب فراوان با آرامش داریم دراقع چیزی که میتواند تاثیر زیادی در خواب داشته باشد روتختی است و این رو تختی ها به لحاظ اینکه در زمره وسایل اتاق خواب است باید در خرید آن بسیار دقت کرد و همچنین ما انسان ها نیاز به محیطی داریم که با استراحت دران اوقات راحتی را برای خود به وجود بیاوریم. نکته جالب اینجاست که مطابق با پیشرفت های روز دنیا کارشناسان در صدند، که با مطالعاتی که روی دکوراسیون اتاق خواب دارند و این مسئله از سوی معماران بسیار اهمیت دارد.
درواقع روتختی ها بطور کامل بتوانند مفید واقع شوند ویک محیط رضایت بخش را به وجود آورند . و مطابق ارگونومی بدن انسان ساخته و پرداخته شوند . نکته دیگر اینکه کالای خواب نیز یکی از تکمیل کننده کانسپت های دکوراسیون اتاق خواب می‌باشد که شامل تخت خواب تشک پتو روتختی و ملحفه می‌باشد. شما در هنگام خرید کالای خواب باید به سن وسایز بدن کسی که قصد استفاده از این کالای خواب دارد توجه کنید واز نکات دیگری که باید در هنگام انتخاب کالای خواب دقت شود اینکه به سلیقه افراد توجه شود ومطابق با سلیقه افراد کالای خواب مذکور را انتخاب کنیم .

 

انواع رویه روتختی :

– روتختی مخملی

– روتختی ابریشم

– روتختی ساده

– روتختی براق

نکته :

شاید شما ازجمله کسانی هستید که در صدد خرید روتختی هستید اما اطلاعات چندانی از آن را نمیداند درواقع باید گفته شود وقتی به دنبال خرید هستید رنگ روتختی را اول پیش خود انتخاب کنید سپس نوع پارچه و سایز آن و پس از آن سایز آن که بسیار مهم می باشد روتختی یکی از اجزای کالای خواب می‌باشد که از زیباترین ولذت بخش ترین قسمت های خرید روتختی میباشد. در برسی علت آن نیز این‌ موضوع را میتوان ذکر کردکه، روتختی ها در انواع طرح ورنگ در بازار موجود می‌باشند واین یکی از دلایلی است که ما میتوانیم روتختی ها را بسیار سریع انتخاب وخریداری نماییم .

اطلاعات بيشتر: كالای خواب يك نفره _‌ كالای خواب دو نفره

 

خرید اینترنتی روتختی بسیار راحت میباشد و شما میتوانید با یک سرچ ساده در سایت فتودراپه روتختی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس آن را از نظر سایز بندی و قیمت به نقطه انتخاب برسید و در آخر آن را خریداری نمایید گاهی روتختی هایی به صورت اینترنتی ویا به صورت عرضه مستقیم فروشگاه ها با قیمت پایین تر از حد معمول به فروش می‌رسد که تحت عنوان روتختی ارزان میشناسیم و البته نباید در معنای ارزان بودن کیفیت آن نادیده گرفته شود.گاهی بعضی از افراد با شنیدن نام ارزان در کنار کالا های که در دکوراسیون منزل نقش دارند به این فکر میکنند که حتما آن کالا مرغوبیت وکیفیت خاصی ندارد. ولی ذکر این نکته ضروری است که همیشه این جمله صحت ندارد در این مورد نکاتی توضیح داده میشود . گاهی در بعضی موارد روتختی هایی به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد تحت عنوان روتختی های که قیمت پایینی دارند . معمولا این روتختی ها را به صورت عمده به فروش میرساند که به همین دلیل قیمت آنها کمتر می‌باشد واین به این معنا نیست که روتختی های که به فروش‌ گذاشته شده اند کیفیت لازم را ندارند . البته نکات دیگر نیز در هنگام خرید باید توجه کرد مثلا روتختی هارا به صورت ست به فروش می‌رسانند،که قیمت آن نسبت به روتختی هایی که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد کمتر است واین از مزایای این روتختی ها می‌باشد. گاهی نیز شما با مراجعه به فروشگاه های معتبر روتختی هایی را خریداری مینماید که قیمت کمی دارند. برای مثال با توجه به اینکه تولیدات زیادی در زمینه روتختی داریم. گاهی روتختی که چند ماه پیش تولید شده اند با قیمت مناسب تری به مردم عرضه میگردند که این نشانی از عدم کیفیت روتختی نیست.

گاهی نیز روتختی های که مناسب آن فصل نیستند با قیمت مطلوب تری عرضه میشوند به طور مثال میتوان این مورد را ذکر کرد که روتختی های نخی که بیشتر از این روتختی در فصول گرم سال استفاده میشود در فصل زمستان از قیمت کمتری برخوردار است واین نا مرغوب بودن این روتختی هارا نمی‌رساند. یا اینکه روتختی های ضخیم از قیمت مناسب تری در فصول گرم برخوردار هستند. ومیتوان به قیمت ارزان تر به فروش برسند‌ . گاهی نیز روتختی هایی با قیمت ارزان به فروش میرسند، که در طرح ها ساده هستند. از نمونه های این رومیزی ها میتوان به روتختی های تک رنگ وساده اشاره کرد که از قیمت مطلوبی ونسبتا ارزانی برخوردار هستند. گاهی نیزروتختی هایی با طرح های که مدتی از مد ورونق افتاده هستند دیده میشوکه تحت عنوان روتختی ارزان آنها را میشناسیم. ونشان دهنده نامرغوب بودن آنها نیست. اما گاهی روتختی هایی با قیمت ارزان به فروش می‌رسند که کیفیت خاصی ندارند. وصرفا قیمت ارزان آنها ناشی از کیفیت پایین آنهاست. پس در این مورد باید به نکاتی توجه کنیم ،سپس اقدام به خرید آنها نماییم .از جمله این به جنس پارچه بکار رفته در روتختی توجه کنیم و ببینیم آیا در ساختار آن پارچه ی مرغوبی بکار رفته است یاخیر. گاهی اوقات بایداطمینان حاصل کرد از این مورد که آیا این روتختی ها به دلیل ارزان بودن آنها برای ما مشکلات پوستی ایجاد نمی‌کنند . واین یکی از نگرانی ها در رابطه با این موضوع است . از نکات دیگر میتوان به قابلیت شستشو این روتختی ها اشاره کرد که روتختی با قیمت ارزان خریداری نماییم که به آسانی قابل شستشو باشد ودر این زمینه هیچ مشکلی نداشته باشیم.

سعی کنیم روتختی ارزانی را خریداری نماییم که ابتدا آنرا لمس کنیم واز نرمی وزبری آن آگاهی کسب کنیم وسپس اقدام به خرید روتختی نماییم.سعی کنیم روتختی ارزانی را خریداری نماییم که از رنگ های ملایمی برخوردار باشد. و دارای رنگ زننده وخسته کننده نباشد ، که آرامش ما را بهم بزندو باعث اختلال خواب ما شود.که در این رابطه باید نهایت دقت را داشته باشیم وروتختی را انتخاب کنیم که رنگ وطرح آن متناسب با رنگ‌وطرح کالای خواب ما باشد. سعی کنید اگر قصد خرید روتختی ارزان دارید مانند سایر کالای خواب به فروشگاه های معتبر  مثل شركت فتودراپه،‌در زمینه کالای خواب مراجعه کنید ،و روتختی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید پرده تصویری با ما تماس بگیرید.

.

.

.

ساير محصولات شركت فتودراپه : كاغذ ديواری _ انواع فرش _ ديوار پوش _ آسمان مجازی و …

فهرست مطالب

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account