وبلاگ

پرده دو طرفه در دکوراسیون

طراحی دکوراسیون داخلی با پرده های دوطرفه

طراحی دکوراسیون داخلی با پرده های دوطرفه

حفظ حریم شخصی و بالا بردن میزان نور ورودی به منزلتان با استفاده از پرده های دو طرفه ارزش منزلتان را بالا می برد و طراحی دکوراسیون داخلی زیبایی ایجاد می کند. بسیاری از افراد بیشتر وقت خود را در منزل می گذرانند و حتی در منزل کار می کنند، بنابراین برای زندگی به دو امر مهم نور و هوای تازه نیازمندند. 

یکی از روش هایی که باعث می شود تا نور بیشتری به داخل فضای خانه ورود پیدا کند وجود پنجره های عریض و بزرگ می باشد. بسیاری از افراد تمایلی به پوشاندن این پنجره های بزرگ ندارند اما گاهی مساله مهم تری مانند حفظ حریم شخصی به میان می آید که در این صورت نصب پرده ضروری می باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی پرده هایی وارد بازار شده اند که هم امکان ورود نور به فضا را ایجاد می کنند و هم حریم خصوصی را تامین می کنند. یکی از این پرده ها پرده دوطرفه می باشد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا

مزایای پرده های دو طرفه در طراحی دکوراسیون داخلی 

1- تامین نور طبیعی.

2- حفظ حریم خصوصی.

3- لذت بردن از نور طبیعی بیرون بدون نیاز به باز کردن پنجره ها به صورت کامل.

4- روح دادن به دکوراسیون منزل.

تاثیر استفاده از پرده دو طرفه بر طراحی دکوراسیون داخلی

امروزه برند های زیادی دست به تولید پرده های دو طرفه با طرح ها و رنگ های متفاوت زده اند. این پرده ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و ظرافت منازل دارند و می توانند به ظاهر منزل شما نمای جدیدی بدهند. جالب است بدانید که شما پنجره را از داخل ببینید یا از خارج، این پرده ها آرامش و زیبایی را به منازل شما هدیه می دهند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده لوردراپه

عملکرد و مکانیزم پرده های دو طرفه در طراحی دکوراسیون داخلی 

همانطور که ذکر شد پرده های دو طرفه دکوراسیون منزل شما را زیباتر می کنند. جذابیت و انعطاف پذیری آن ها سبب شده است تا به یک انتخاب عالی تبدیل شوند. این پرده ها ضمن حفظ حریم شخصی منزل شما باعث ورود مقدار کافی نور به داخل فضا نیز می شوند. نحوه کار این پرده ها به این صورت است که از پایین به بالا و برعکس جمع می شوند. هنگامی که پرده ها از بالا به پایین جمع می شوند،

نور از قسمت بالای پنجره وارد فضا می شود، قسمت پایین پنجره نیز پوشیده شده است و حریم شخصی حفظ می شود. انعطاف پذیری، ظاهر زیبا و جذاب، کاهش مصرف انرژی، ایجاد حریم شخصی، ورود میزان نور لازم به فضا، کاهش هزینه ها، طول عمر بالا وتطبیق پذیری با انوع مدل های شستشوی پرده این پرده را بسیار محبوب کرده است. شایان ذکر است که این پرده ها در صورتی که کثیف شوند به راحتی شستشو می شوند.

هنگامی که گرد و غبار بر روی پرده های دو طرفه می نشیند می توانید با جارو برقی آن را تمیز کنید. مهم ترین قدم در نصب پرده های دو طرفه اندازه گیری می باشد زیرا در صورتی که کوچک ترین اشتباهی رخ دهد محصولی اشتباه تولید می شود. پرده های دو طرفه از قابلیت نصب در داخل و خارج از قاب و چهارچوب برخوردار هستند و برای نصب آن ها بهتر است از افراد کار بلد کمک بگیرید. برای خرید پرده به سایت فروشگاه فتودراپه مراجعه نمایید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده حصیری,پرده بامبو,پرده بامبو تصویری,پرده بامبو قابل شستشو,پرده فتو بامبو,فتودراپه,دکوراسیون
آشنایی با پرده حصیری

آشنایی با پرده حصیری پرده حصیری ازجمله زیبا ترین نوع پرده ها که تلفیقی از هنر جدید و قدیم میباشد 

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account