وبلاگ

درب کشوئی, درب های کشوئی, درب های مدرن, درب های کشویی اکاردئونی چرمی, درب آکاردئونی, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون,

معرفی درب های کشویی اکاردئونی چرمی

معرفی درب های کشویی اکاردئونی چرمی

در خدمت شما هستیم با معرفی یکی دیگر از ابزارهای طراحی داخلی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در طراحی داخلی و بخصوص در محیط های بزرگ لازم است که محیط ها به قسمت های مختلفی تقسیم شوند. این تقسیم بندی می تواند توسط دیوار های اجری و سیمانی انجام بگیرد یا با پارتیشن های پیش ساخته. در این مقاله ما قصد داریم یک مورد بسیار کارآمد و بصرفه رابه شما آموزش دهیم و شما را با ویژگی های درب کشویی آشنا کنیم .

استفاده از درب های کشویی آکاردئونی چرمی که می تواند محیط داخلی مکان های اداری و منازل را به قسمت های مختلفی تبدیل کند و هر زمان که لازم بود محیط را به شکل اولیه تبدیل کند.درب کشوئی, درب های کشوئی, درب های مدرن, درب های کشویی اکاردئونی چرمی, درب آکاردئونی, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون,

تاریخچه درب های مدرن

در ایران درب ها به صورت کاملا صنعتی طراحی می شد و با توجه به نیازهای افراد و مشاغل طراحی می شدند. با کمک گرفتن از نیروی باد بود که عمل بسته و باز شدن درب انجام  می شد و به آن اصطلاحاً  پنوماتیک می گفتند که این عمل یک انقلاب بزرگ در بین درب های نیمه اتوماتیک آن زمان بشمار می رفت. حتی تا سال 1387 به شکل گسترده ای از این نوع درب استفاده میشد اما کم کم با پیشرفت تکنولوژی و ورود سیستم های جدید به بازار رقابت این نوع درب از رقابت خارج شد و جای خود را به نسل های جدید این صنعت داد و اکثر ساختمان هایی که در حال ساخته شدن بودند شروع به مجهز کردن ساختمان خود به درب اتوماتیک کردند و لحظه به لحظه به سمت مدرن شدن پیش رفتند.

درب کشوئی, درب های کشوئی, درب های مدرن, درب های کشویی اکاردئونی چرمی, درب آکاردئونی, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون,

استفاده از درب های کشوئی برای طراحی داخلی

تغییر درب ها نه فقط بصورت خارجی بلکه در داخل ساختمان ها هم ادامه پیدا کرد. بطوری که کاربران از درب های کشوئی برای طراحی داخلی منازل خود استفاده نموده و سعی کردند از پارتیشن بندی های ثابت و متحرک در چیدمان منزل خود استفاده نمایند.

درب های کشوئی چرمی

چیدمان و طراحی داخلی امروزه از درب های کشوئی چرمی استفاده می نماید. جنس این درب ها از چرم مصنوعی می باشد که می تواند به نقوش زیبایی مزین شده باشد. این زیبایی سبب شده است که افراد بتوانند از این پرده ها در تمام مشاغل مانند دکوراسیون ها و آتلیه ها و مزون ها استفاده نمایند. از درب ها نیز می توان برای جداسازی یک اتاق به دو اتاق کوچک برای کودکان استفاده نمود. با این کار می توانید از فضای کم موجود در منزل خودتان به بهترین وجه استفاده نمایید. این نوع درب ها دارای طرح های مختلفی می باشند که شما می توانید از آنها بهره ببرید و با قیمتی مناسب از آن برای طراحی داخلی منازل خود استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر: خرید آسمان مجازی

درب کشوئی, درب های کشوئی, درب های مدرن, درب های کشویی اکاردئونی چرمی, درب آکاردئونی, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون,

ویژگی های درب کشویی آکاردئونی

از بارزترین ویژگی های درب کشویی میتوان به موارد زیر اشاره نمود : 

  • این درب ها صد در صد قابل شستشو می باشند و می توانند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرند.
  • قابلیت چاپ در ابعاد دلخواه را به شما می دهند و می توانید از آن برای هر مکان و با هر اندازه ای استفاده کنید.
  • قابلیت چاپ تصویری دلخواه را به شما می دهد که این عمل سبب می شود در هر مکانی و با هر نوع دیسیپلینی از آن استفاده نمایید.
  • در ۲ نوع : یکرو – دو رو می باشد و با توجه به نیاز شما قابلیت انتخاب دارد.
  • ثبات رنگ در برابر دمای بالا و نور آفتاب را دارد که سبب می شود افراد بتوانند از آن برای مدت طولانی استفاده نمایند.

اطلاعات مفید: خرید پرده با طرح دلخواه

اطلاعات مفید: خرید دیوارپوش تصویری

درب کشوئی, درب های کشوئی, درب های مدرن, درب های کشویی اکاردئونی چرمی, درب آکاردئونی, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون,

فهرست مطالب

مقالات مفید

مدل پرده,مدل پرده شید,مدل پرده شید چاپی,مدل پرده شید چاپی تصویری,پرده شید چاپی تصویری,شید چاپی,شید چاپی تصویری,پرده,نحوه استفاده از لوردراپه آشپزخانه در دکوراسیون داخلی آشپرخانه
نحوه استفاده از پرده لوردراپه در دکوراسیون آشپرخانه

نحوه استفاده از لوردراپه آشپزخانه در دکوراسیون داخلی آشپرخانه :  اگر پنجره آشپزخانه رو به آفتاب باشد ممکن است بعضی وقتها برای خانم های خانه دار و اهالی منزل ایجاد مزاحمت می کند که معمولا در این موارد از پرده های تمام قد استفاده می شود. ولی بعضی مواقع نیز استفاده از یک والان نورگیر که فقط در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account