وبلاگ

پرده زبرا با مدل جدید و زیبا برای نقاط مختلف منزل, پرده زبرا, مدل پردهای جدید اشپزخانه, مدل جدید پرده زبرا پرده زبرا آشپزخانه, پرده کرکره ای

پرده زبرا با مدل جدید و زیبا همراه با عکس

پرده زبرا با مدل جدید و زیبا همراه با عکس

پرده زبرا از انواع مدل پرده با طرح کلاسیک است که قابلیت پرده شید رولی و پرده کرکره ای و پرده توری و پارچه ای را دارد. پرده های زبرا به شکل راه راه و با ظرافت بی نظیری تولید می شوند. در این بخش زیباترین و جدیدترین نمونه های مدل پرده‌زبرا را برای شما همراهان عزیز به نمایش گذاشته ایم که هر کدام از این پرده ها می توانند یک انتخاب ایده آل برای شما باشند.

مدل های زیبا و متنوعی از پرده‌زبرا در بازار موجود است که بهتر است با توجه به نوع دکوارسیون داخلی منزل خود طرح مناسبی از پرده‌زبرا را برای خرید انتخاب کنید زیرا طرح پرده در دیزاین دکوراسیون داخلی منزل شما نقش برجسته ای را ایفا می کند. برای خرید پرده تصویری با شماره فتودراپه که در فوتر و هدر سایت درج شده تماس بگیرید.

 

انواع مدل پرده

انواع مدل پرده

پرده زبرا با مدل جدید بکار رفته در نقاط مختلف منزل

انواع مدل پرده زبرا با طرح های متفاوت و زیبا

امروزه پرده ها با طرح های مختلف و متنوعی دوخته می شوند و شما می توانید از انواع مدل پرده حریر و پرده سلطنتی و زبرا … در منزل خود استفاده کنید.

مدل پرده‌ زبرا پرده تزئینی است و علاوه بر این که می توانید آن را در پذیرایی و سایر اتاق های منزل خود نصب کنید در درون دفتر کار هم می توانید از این مدل پرده استفاده نمایید.

مدل های پرده زبرا برای آشپزخانه

پرده‌ زبرا امروزه به عنوان پرده آشپزخانه نیز استفاده می شود و برای زیباسازی دکوراسیون آشپزخانه پرده‌زبرا می تواند انتخاب مناسبی باشد. اگر رنگ پرده‌زبرا با رنگ کابینت ها همخوانی داشته باشد فضایی متفاوت در درون آشپزخانه شما شکل می گیرد.

پرده کرکره ای زبرا

هم چنین می توانید با نصب کردن پرده‌ زبرا و تنظیم آن نور بیشتری را در درون فضای آشپزخانه خود دریافت کنید و از روشنایی آشپزخانه در هنگام سرو غذا و انجام کارهای مختلف نهایت لذت را ببرید.

مدل های پرده زبرا مخصوص پذیرایی

با نصب پرده‌زبرا در پذیرایی می توانید تزیین متفاوتی را در درون فضای پذیرایی خود بوجود آورید و علاوه بر این میزان نور مورد نظر خود را می توانید با بالا و پایین کردن دو لایه موازی پرده به صورت دلخواه خود تنظیم کنید.

در این مطلب انواع نمونه های شیک و جدید مدل جدید پرده‌ زبرا ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طرح زیبا و متفاوتی از پرده‌ زبرا را برای منزل خود طراحی نمایید.

 برای دیدن نمونه کا های پرده‌زبرا چاپی روی تصویر زیر کلیک کنید

لیست قیمت و توضیحات کامل محصولات شرکت فتودراپه

فهرست مطالب

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account