وبلاگ

دکوراسیون منزل, دکوراسیون داخلی منزل, پرده کرکره ای, پرده کرکره, دکوراسیون

کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون داخلی منزل

کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون داخلی منزل

همانطور که می دانیم پرده یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون منزل می باشد ، زیرا علاوه بر ایجاد زیبایی باعث حفظ حریم و ایجاد یک فضای خصوصی و همچنین کنترل نور ورودی منزل می شود یکی از ویژگی های مثبت کرکره ها , کاربرد پرده کرکره ای در کنترل نور می باشد .

یکی از مهمترین این محصولات کرکره ها یا پرده های بالا رونده می باشد که دارای انواع فلزی ، چوبی ، زبرا ، شب و روز ، پلیسه ، شید ، سیلوئت و … می باشد.

ما قصد داریم اطلاعاتی را در مورد این محصولات و مکان و نحوه قرارگیری آنها در اختیار شما قرار دهیم تا با اطلاعات کامل اقدام به خرید فرمایید .

پرده کرکره ای در دکوراسیون داخلی منزل

همانطور که می دانیم پرده یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون منزل می باشد ، زیرا علاوه بر ایجاد زیبایی باعث حفظ حریم و ایجاد یک فضای خصوصی و همچنین کنترل نور ورودی منزل می شود .

یکی از مهمترین این محصولات کرکره ها یا پرده های بالا رونده می باشد که دارای انواع فلزی ، چوبی ، زبرا ، شب و روز ، پلیسه ، شید ، سیلوئت و … می باشد.

ما قصد داریم اطلاعاتی را در مورد این محصولات و مکان و نحوه قرارگیری آنها در اختیار شما قرار دهیم تا با اطلاعات کامل اقدام به خرید فرمایید

پرده کرکره در اتاق کار

مهمترین ویژگی اتاق کار نور آن می باشد ، از آنجا که در این اتاق لوازم اداری مانند کامپیوتر وجود دارد ، بنابراین نه باید نور خیلی زیاد باشد که چشم را اذیت کند نه این که آنقدر کم باشد که نتوان از وسایل استفاده کرد ،

یکی از مزایای پرده های کرکره مانند زبرا این است که قابلیت تنظیم نور دلخواه از صفر تا صد در صد را دارا می باشد.

اطلاعات مفید: خرید پرده کرکره ای

 

پرده کرکره در اتاق پذیرایی

به جهت اینکه پذیرایی محل اصلی حضور مهمان می باشد بنابراین علاوه بر پوشش باید ظاهری رسمی و شیک داشته باشد ، می توانید از کرکره های چوبی استفاده کنید زیرا علاوه بر سادگی دارای وقار و سنگینی خاصی نیز می باشد.

همچنین شما می توانید از پرده های زبرا با دالبر هایی در پایین آن استفاده کنید. (سفارش پرده زبرا)

پرده کرکره در اتاق نشیمن

اتاق نشیمن یک فضای نیمه خصوصی می باشد ، بنابر این باید از محصولی استفاده کنید که احساس صمیمیت و دنج بودن را به مهمان القا کند .

همچنین نور ورودی این فضا باید قابل تنظیم شدن باشد ، برای این قسمت نیز می توانید از انواع پرده های زبرا و شب و روز استفاده کنید.

پرده کرکره در سرویس بهداشتی

پرده های سرویس بهداشتی به علت رطوبت و آلودگی باید علاوه بر قابل شست و شو بودن آنتی باکتریال نیز باشد بهتر است از پرده های فلزی رنگی برای پوشش پنجره سرویس بهداشتی استفاده کنید.

پرده کرکره در اتاق خواب

اتاق خواب شما یک فضای کاملا خصوصی در منزل شما می باشد ، پس به این نکته دقت کنید که پرده اتاق خواب علاوه بر این که مدرن و زیبا باشد باید مانع دید از بیرون شود ، زبرا و سیلوئت ۲ محصولی هستند که علاوه بر مدرن و زیبا نمودن فضای اتاق خواب مانع دید از بیرون می شوند .

همچنین شما می توانید از رنگ های تیره تر و سرد جهت ایجاد آرامش بیشتر هنگام خواب برای این اتاق استفاده کنید.

پرده کرکره در اتاق کودک

نور تاثیر زیادی در رشد کودک دارد بنابر این استفاده از محصولی که نور مناسب را وارد اتاق کودک کند بسیار مهم است ، پرده های زبرا و شید های شب و روز قابلیت تنظیم نور از صف تا صد در صد را دارا می باشند .

همچنین شما می توانید طرح های کارتونی یا گل دار یا همچنین از عکس خود کودک بر روی پارچه سولیت استفاده کنید.

پرده کرکره ای

پرده کرکره ای

پرده کرکره در آشپزخانه

یکی از مهمترین موارد در دکوراسیون آشپزخانه نور آن می باشد ، فردی که در آشپزخانه فعالیت می کند برای آرامش و آسایش بیشتر باید از نور ورودی به میزان دلخواه استفاده کند تا حدی که مانع از آزار چشم او گردد .

همچنین آشپزخانه باید یک فضای شاد و مفرح باشد ، بنابر این می توانید از شیدهای زبرا و یا شب و روز با طرح گل های شاد یا میوه استفاده کنید. (خرید پرده شید)

کاربرد پرده کرکره ای

کاربرد پرده کرکره ای

برای سفارش انواع پرده های زیبا و مشاوره خرید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

فهرست مطالب

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account