وبلاگ

دکوراسیون داخلی

کدام پرده برای کدام فضا مناسب است؟

کدام پرده برای کدام فضا مناسب است؟

آیا می دانید کدام پرده برای کدام فضا مناسب است؟ پرده به عنوان یکی از اجزای مهم در دکوراسیون داخلی منزل توسط طراحان دکوراسیون بسیار مورد توجه قرار گرفته است. چراکه انتخاب درست آن تاثیر زیادی بر زیباتر و چشم نوازتر شدن دکوراسیون داخلی خانه دارد. طرح، رنگ، ابعاد، جنس و دیگر ویژگی های پرده باید متناسب با فضای قابل نصب باشد تا بتواند تاثیر خود را در زیبایی خانه به خوبی نشان دهد.  در ادامه با فتودراپه، فروشگاه آنلاین پرده همراه باشید تا ویژگی های پرده مناسب برای هر کدام از قسمت های خانه را برایتان بازگو کنیم.

پرده مناسب برای اتاق پذیرایی

به جرات می توان گفت انتخاب پرده برای اتاق پذیرایی نسبت به دیگر قسمت های خانه اهمیت بیشتری دارد زیرا مورد دید اکثریت قرار میگیرد و میتواند به زیبایی و تکمیل هارمونی در دکوراسیون داخلی خانه کمک کند. در این قسمت معمولا بهترین پرده ها را نصب می کنند. انتخاب جنس و بافت و طرح پرده میتواند متناسب با مدرنیته یا سنتی بودن دکور منزل صورت بگیرد. میتوان با توجه به دکور منزل از یک لایه در طرحی مدرن مانند انواع پرده کرکره در پذیرایی استفاده کرد و یا از چند لایه پرده به صورت والان، پرده اصلی، استری و .. استفاده نمود. به طور معمول در ترکیب رنگ پرده اتاق پذیرایی رنگ های روشن استفاده میشود که می تواند متناسب با دیگر اجزای خانه نمود پیدا نماید. هرچقدر ارتفاع پرده را افزایش دهید سقف خانه بلندتر به نظر میرسد و هر چقدر عرض پرده افزایش یابد فضا بزرگتر به چشم می آید برای مثال ترکیب پنجره های نزدیک به هم و نصب یک پرده کلی برای آنها می تواند به بزرگتر به نظر رسیدن فضاهای کوچک کمک نماید.

اطلاعات بیشتر»»» خرید بدون واسطه پرده زبرا

پرده مناسب اتاق

برای پرده اتاق خواب بهتر است رنگ و طرحی را که القا کننده آرامش است استفاده نمایید که در عین حال با دیگر اجزای اتاق همخوانی داشته باشد. امروزه پرده هایی با طرح های بسیار زیبا که با رو تختی و آباژور ست هستند در بازار وجود دارد که میتواند نمای زیبای به اتاق خواب شما و کودکتان بدهد.

پرده مناسب آشپزخانه

پرده آشپزخانه باید به گونه ای انتخاب شود که انرژی بخش و تحریک کننده اشتها باشد. زیرا آشپز خانه محل فعالیت روزانه خانم هاست و در اکثر موارد محل سرو غذا است پس بهتر است طرح و رنگ های شاد و گرم در پرده این فضا مد نظر قرار بگیرد. در کنار آن تناسب پرده آشپزخانه با کابینتهای آشپزخانه میتواند جذابیت فضا را دو چندان کند. فراموش نکنید انتخاب پرده ای که از ورود نور به داخل آشپز خانه جلوگیری نکند نیز اهمیت دارد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شرشره ای

پرده مناسب حمام و سرویس بهداشتی

در معماری جدید اکثر حمام ها و سرویس های بهداشتی دارای پنجره های عریض هستند و یا به گونه ای ساخته شده اند که نیاز به نصب پرده برای جداسازی داخلی دارند. انتخاب پرده ای مقاوم در برابر رطوبت در این قسمت از خانه اهمیت دارد. انتخاب پرده های مقاوم و قابل شستشو با طرحی مناسب این فضا میتواند یک انتخاب درست و دقیق باشد. تناسب رنگ پرده با رنگ و طرح کاشی ها پیشنهاد خوبی است.

فهرست مطالب

مقالات مفید

معرفی انواع کاغذ دیواری فایبر گلاس,انواع دیوارپوش تصویری سه بعدی,انواع کاغذ دیواری فایبر گلاس,کاغذ دیواری فایبر گلاس,انواع دیوارپوش تصویری,انواع دیوارپوش,دیوارپوش تصویری سه بعدی,کاغذ دیواری سه بعدی
معرفی انواع کاغذ دیواری فایبر گلاس

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده کاغذ دیواری سه بعدی می باشد. در مقاله معرفی انواع کاغذ دیواری فایبر گلاس و انواع دیوارپوش تصویری سه بعدی به معرفی نوعی خاص از کاغذ دیواری به که جنسی از فایبر گلاس دارند را معرفی میکنیم.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account