وبلاگ

پرده شید

پرده شید تصویری لباسی فاخر برای پنجره اتاق خواب

پرده شید تصویری لباسی فاخر برای پنجره اتاق خواب

پرده شید یکی از پرده­ هایی می­باشد که امروزه مورد استفاده و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است و توانسته است به خوبی جای پرده­ ها قدیمی و سنتی را در منازل پر کند و افراد به وسیله آنها پنجره ­های خود را با این نوع از پرده که مانند لباسی فاخر و تابلویی زیبا می­باشد تزئین می­کنند, خصوصیات پرده شید بسيار زياد مي باشد كه در ادامه به آن ميپردازيم.

پرده شید امروزه از متریال­های متنوعی مثل کتان، ابریشم، پنبه،پلی استر ساخته شده­اند و دارای طرح و نقش و رنگ­های گوناگون و متنوعی هستند که مناسب استفاده در تمامی اماکن از نقاط مختلف منزل گرفته تا مکان­های تجاری و تفریحی می­باشند و می­توانند از لحاظ بصری محیط و منظره چشم ­نوازی را ایجاد کنند. برای خرید آنلاین پرده به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

پرده شید چیست؟

پرده شید از انواع پرده­ های بالارونده و پایین رونده می­باشد که از یک پارچه یک تکه که در دور یک محور می­چرخد تشکیل شده است و دارای مدل­های مختلفی از جمله شید رول، شید رومی و شید بالونی می­باشد که افراد می­توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود هر کدام از مدل­های این پرده را با طرح و رنگ دلخواه خود سفارش بدهند.

این پرده ­ها که دارای طرح و نقش و رنگ­های متنوعی می­باشند را می­توانید در طرح و ابعاد مختلف سفارش بدهید برای مثال شما می­توانید پنجره اتاق خود را متر کرده و به اندازه سایز پنجره­هایتان، پرده خود را سفارش دهید.

اطلاعات بیشتر: سفارش آنلاین پرده زبرا

ویژگی­ها و خصوصیات پرده شید

خصوصیات پرده شید و ویژگی­های منحصر به فردی که دارد امروزه بیشتر از هر پرده­ای برای استفاده در اتاق خواب کاربرد دارد که از این ویژگی­ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت تنظیم نور

همان­طور که می­دانید میزان نور مناسب ورودی به اتاق خواب برای انجام فعالیت روزانه بسیار ضروری می­باشد که افراد با داشتن پرده شید در اتاق خواب به خوبی می­توانند میزان نور ورودی به اتاق خود را تنظیم کنند.

قابلیت چاپ تصاویر

پرده شید علاوه بر طرح­ها و رنگ­های گوناگونی که دارند و افراد می­توانند از بین آنها یک طرح مناسب اتاق خواب را که آرامش را در محیط به وجود بیاورد انتخاب کنند دارای قابلیت چاپ تصاویر می­باشند و افراد می­توانند تصویر مورد نظر خود را نیز سفارش داده تا آن را بر روی پرده چاپ کنند.

حفظ حریم شخصی

حفظ حریم شخصی برای افراد به خصوص ایرانی­ها اهمیت ویژه­ای دارد که پرده ­های شید به خوبی می­توانند این امکان را فراهم کنند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده بامبو

نصب آسان

نصب آسان این پرده ­ها یکی از ویژگی­های بارز این پرده ­ها می­باشد و آنها را از پرده ­های تجملاتی که نصب و دوخت آنها بسیار سخت است متمایز می­کند. این پرده ­ها همچنین به دو صورت دستی و یا با ریموت کنترل می­شوند و به دو سمت بالا و پایین حرکت می­کنند که آنها را گزینه مناسبی برای استفاده در منازل مدرن تبدیل کرده است.

قابلیت شست و شوی آسان

همان طور که می­دانید توجه به نظافت اتاق خواب یک امر ضروری است که شامل پرده نیز می­باشد و باید به صورت مرتب شست و شو شود و پرده شید  با قابلیت شست و شوی راحت این کار را برای افراد ساده کرده است.

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده شرشره

فهرست مطالب

مقالات مفید

‎, ‎‏ پرده زبرا برای آشپزخانه ‏‎,‎‏ پرده زبرا برای پذیرایی ‏‎,‎‏ پرده زبرا برای نشیمن ‏‎,‎‏ پرده مناسب پذیرایی ‏‎,‎‏ ‏پرده مناسب نشیمن ‏‎,‎‏ پرده مناسب اتاق خواب ‏‎,‎‏ پرده زبرا ‏‎,‎‏ پرده پذیرایی ‏‎,‎‏ پرده خواب ‏‎,‎‏ پرده اتاق خواب ‏‎,‎‏ پرده کلاسیک ‏‎,‎‏ پرده ارزان قیمت ‏‎,‎‏ خرید پرده زبرا ‏‎,‎‏ پرده زبرا ارزان ‏‎,‎
پرده زبرا برای چه مکان هایی مناسب است؟

پرده زبرا از مدل های پرده با طرح کلاسیک است که قابلیت پرده های شید رول ، کرکره ای و پرده توری و پارچه ای را دارد. پرده های زبرا به شکل راه راه ، پلیسه ای ، طرح دار و طرح های سفارشی می باشد که با ظرافت بی نظیری تولید می شوند

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account