وبلاگ

پرده

اهمیت پرده های فتودراپه

اهمیت پرده های فتودراپه

امروزه استفاده از پرده های فتودراپه توانسته است به خوبی دغدغه­­ ی خانوم­های امروزی را برای داشتن دکوراسیونی فوق­ العاده برطرف کند و باعث شود تا خانوم­ها بتوانند خیلی راحت و به سادگی با استفاده از این پرده ­ها نمایی زیبا و جذاب برای منزل خود ایجاد کنند که هم به منزلشان زینت و روحیه خاصی بدهد و هم اینکه با دیگر اجزا و دکوراسیون داخلی منزلشان تناسب و هماهنگی داشته باشد. برای خرید انواع مدل های پرده به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

امروزه با توجه به این مورد که طراحی داخلی منازل به شکلی انجام می­شود که نمی­توان از هرنوع پرده­ای برای منازل استفاده کرد و هم اینکه سلیقه­ ی افراد در انتخاب پرده تغییر کرده و فقط به معیار­هایی مثل مقاومت در برابر گرما و یا مقدار نوری که پرده از خود عبور می­دهد توجه نمی­کنند و افراد مایلند تا پرده مورد نظر علاوه بر جذابیت با دکوراسیون داخلی منزل آنها هماهنگی داشته باشد، پرده­ فتودراپه می­تواند انتخابی ایده­آل برای آنها باشد زیرا این پرده­ ها با داشتن تصاویر مختلف و متنوع که بر روی آنها چاپ شده است می­تواند به منزل روحیه و نشاط خاصی را به هدیه بدهد.

پرده­ فتودراپه یا همان پرده ­های تصویری که در انواع مختلف تصاویر و همچنین مدل­های مختلفی مثل پرده لوردراپه تصویری، پرده ­های شید تصویری و …. به بازار عرضه می­شوند توانسته­ است به خوبی جایگزین پرد­ه ­های ساده قدیمی شود و نیاز تمام کسانی که به دنبال پرده­ی خاص و متنوع می­گردند را برطرف کند.

ویژگی بارز پرده های فتودراپه یا پرده­ های تصویری

پرده­ فتودراپه یا همان پرده ­های تصویری به دلیل قابلیت چاپ تصاویر مختلف مثل طبیعت، منظره، نام تجاری شرکت­ها و …. مناسب استفاده در هر مکانی مثل نقاط مختلف منزل از اتاق خواب تا اتاق نشیمن و آشپزخانه و همچنین مکان­های تجاری و مغازه ­ها و بوتیک­ها شده است و معمولا شرکت­های مختلف برای معرفی کسب و کار خود و همچنین شناخته شدن نام و برندشان از این پرده­ ها برای چاپ تصویر لگو و نام تجاری خود بهره می­گیرند.

یکی از محبوب­ترین و پراستفاده­ترین تصاویر در پرده­ فتودراپه که بیشتر از طرح­ها و تصاویر دیگر مورد استقبال قرار گرفته است تصاویر مربوط به طبیعت و مناظر طبیعی زیبا می­باشد که چشم هر بیننده­ای را با هر ذوق و سلیقه­ای که داشته باشد به خود خیره می­کند و از آنها می­توان در بسیاری از اماکن استفاده کرد و از جذابیت و لطافت خاصی که به محیط می­بخشد نهایت استفاده را برد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شید رول

انواع مختلف پرده­ فتودراپه

در بازار امروز می­توان مدل­های مختلف و متنوعی از پرده­ فتودراپه را مشاهده کرد که افراد می­توانند مطابق با نیاز و سلیقه خود آنها را انتخاب کنند که از انواع مختلف پرده­ فتودراپه می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرده­ های لوردراپه تصویری که پره­ های 9 الی 13 سانتی متری دارند و به صورت عمودی بر روی یک تیغه الومینیومی نصب شده­اند و افراد می­توانند با تغیر زاویه پره ­ها میزان نور فضای داخلی منزل را کنترل کنند.

پرده زبرا تصویری نیز از نوع دیگر پرده­ فتودراپه می­باشد که می­توان برای باز و بسته شدن و تنظیم نور محیط آن را به سمت بالا و پایین کشید.

پرده شرشره تصویری نیز از دیگر مدل­های جذاب پرده­ فتودراپه می­باشد که از آن برای نصب در قسمت ورودی منزل و اماکن مختلف استفاده می­شود و به واسطه­ ی برش­های زیادی که با فاصله یک­سانت یک­سانت در این نوع پرده وجود دارد رفت و آمد از بین آن بسیار آسان است.

انواع مختلف پرده­ فتودراپه علاوه بر دارا بودن تصاویر زیبا و جذاب دارای جنس مقاوم و با کیفیت اند که در مقابل نور آفتاب دچار رنگ ­رفتگی نمی­شود و همچنین به خاطر جنس محکم آن در برابر عوامل خارجی و ایجاد پارگی مقاوم بوده و به صورت صد در صدی قابلیت شست ­و­شو دارند.

فهرست مطالب

مقالات مفید

محصولات پربازدید

رومیزی رانر مناسب برای میز نهار خوری و پذیرایی با چاپ تصاویر دلخواه طرح گل گلی

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده محصول رومیزی رانر مناسب برای میز نهار خوری و پذیرایی با چاپ تصاویر دلخواه طرح گل گلی می باشد.رانر در واقع همان رومیزی می باشد که روی میزها کشیده می شود اما تفاوت هایی دارد از جمله :

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب دونفره کد 5502

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده : توضیحات کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب دونفره کد 5502=>کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب دونفره باید ها و نبایدها :

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account